Застосування GPS-обладнання для моніторингу транспорту та персоналу в лісогосподарській галузі України
- 04.11.2013 02:00
- Автор: Прес-служба Житомирського ОУЛМГ
Сучасні GPS-технології активно впроваджуються в усі сфери життя людини і його господарської діяльності. Лісогосподарська галузь не є винятком. Лісове та мисливське господарство має свою специфіку: з одного боку, потреби господарства вимагають оперативного і точного реагування на надзвичайні сутуації, з іншого - є необхідність у всебічному контролі за переміщенням транспорту і персоналу. Саме для цих цілей нами було розпочато роботу зі впровадження GPS-системи моніторингу транспорту компанії GPSTransportControl.Наш вибір зупинився саме на цій компанії, завдяки компактним і легким пристроям, які можна використовувати в польових умовах.
GPS-моніторинг рухомих об'єктів - система стеження, побудована на основі систем супутникової навігації, технологій мобільного зв'язку, спеціалізованого устаткування, обчислювальної техніки та цифрових карт. Система моніторингу в лісовому і мисливському господарстві застосовується для відстеження в режимі реального часу місцезнаходження транспортних засобів (наприклад, пожежної або рейдові машини) і співробітників на електронній карті, що дозволяє оперативно реагувати на надзвичайнї ситуації. GPS-моніторинг дозволяє визначати місця і час зупинок транспортного засобу, виявляти їх нецільове використання співробітниками, а також для контролю рівня палива, запобігання несанкціонованого зливу палива, контролю відхилень від заданого маршруту.Сучаснісистемимоніторингунадаютьможливістьголосовогозв'язкузіспівробітникамилісового та мисливськогогосподарства за допомогоюмобільногозв'язку.
Тенденція до здороження паливно-мастильних матеріалів змусила нас посилити контроль за використанням транспорту і саме з метою ефективного їх використання на нашому підприємстві компанія GPSTransportControl обладнала великовантажні автомобілі GPS-трекерами, датчиками витрат палива. Таке ж обладнаннявстановлено на пожежних та рейдовихавтомобілях. Цедозволяєтакож оперативно реагуватимобільним бригадам на лісопорушення.
Кожен виїзд автомобіля з гаража і кожен літр пального – усе на рахунку. Наші працівники з максимальною точністю можуть сказати, де знаходиться їхня автомобільна техніка і скільки пального залишилося в її баці. ВстановленняGPS-трекерів та датчиків контролю пального покликано зробити процес лісозаготівлі ще більш прозорим.
Якщо постійно ведеться контроль, то люди відчувають відповідальність і не можуть дозволити собі вчинити ті чи інші зловживання.
Уже після перших кількох місяців роботи з GPS-трекерами та датчиками контролю пального у лісогосподарських підприємствах побачили чимало переваг: менше витрат на контроль за пересуванням автомобільної техніки, менше роботи із паперами, легше планувати маршрути автомобілів та визначати необхідну кількість пального для поїздки.
Таке нововведення втілили в життя з метою підвищення ефективності використання транспортних засобів, підвищення безпеки водіїв та пасажирі вуправління маршрутами в реальному часі, виключення нецільового використання техніки, зниження витрат палива.
У такій ситуації дуже важливо вибрати дійсно якісне рішення, стабільність роботи якого підтверджена часом, а це в свою чергу дозволить заощадити бюджет підприємства. Саме опираючись на це і було прийняте рішення співпрацювати з компанією «GPSTransportControl» обладнання якої найбільш відповідає потребам лісної галузі, а саме вандалостійкість, точність визначення місцезнаходження та пробігу .Також найближчим часом буде запроваджений єдиний програмний продукт для всієї лісної галузі України з врахуванням всіх наших пропозицій.
Довідково:
Система складається з бортового обладнання, як евстановлюється на транспортні засоби та програмне забезпечення диспетчера. Натомість бортове обладнання за допомогою супутникової системи GPS визначає своє місцерозташування, швидкість, напрямок руху, а також при необхідності – стан підключених датчиків, таких, приміром, як датчик пасажиропотоку, датчик підрахування мотогодин, датчик ідентифікації водія, датчик ідентифікаці їпричепа, датчик рівня палива та інші. Справа в тім, що ці дані зберігаються в енергонезалежній пам’яті бортового пристрою і передаються диспетчеру в реальному часі. Бортові пристрої мають повністю вандалостійкий корпус, входи для підключення різнихцифрових і аналоговихдатчиків, захиствсіхроз’ємів, вбудований резервний акумулятор, який і забезпечує безперебійну роботу пристрою, а також вбудований гідроскопічний датчик для точного підрахування пробігу та формування звіту про безпек уруху. Важливим фактом є те, що все це обладнання сертифіковане в Україні.
Програмне забезпечення встановлюють на комп’ютері диспетчера. Останній бачит ьмісцеположення транспортних засобів, швидкість і напрямо круху, перетинання контрольних зон, дотримання маршрутів,графіків «реальних»заправок та зливів . Також до складу программного забезпечення входять контрольні карти. Крім оперативного моніторинг упрограмне забезпечення містить ряд звітів, які будут ьпотрібні для статистики та аналізів.
Календар новин
Меню новин
Категорії новин
Архів новин
- грудень 2023: 1 шт.
- листопад 2023: 2 шт.
- жовтень 2023: 2 шт.
- вересень 2023: 2 шт.
- липень 2023: 1 шт.
- червень 2023: 3 шт.
- травень 2023: 6 шт.
- квітень 2023: 5 шт.
- березень 2023: 3 шт.
- лютий 2023: 2 шт.
- грудень 2022: 5 шт.
- листопад 2022: 4 шт.
- жовтень 2022: 6 шт.
- вересень 2022: 15 шт.
- серпень 2022: 18 шт.